دوستت دارم عشق من


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                                                                                                                                                                       دنبال بهانه ای بودم که باز بیایم و برایت بنویسم

همه احساسی را که به تو دارم...

بهانه ای جز دوست داشتت نیافتم و

 این همان است که مرا برای ادامه زندگی امیدوار می کند

 

تو همه وجود منی و عاشقانه دوستت  دارم تا ابد

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
juju bia pisham.kojaei?

نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت8:38---21 تير 1391
سلام فرزانه جونی چطوری؟
ببخشید چند روزی نبودم چون کامپیتر قبلی مون رو فروختیم تا به جاش یه پیشرفته تر بگیریم باورت میشه امروز که وارد مدیریت وبم شدم یه عالمه نظر تایید نشده داشتم . ولی تا به پیامت رسیدم فورا اومدم تو وبت.
راستی نمی خوایی وبت رو از سیاهی در بیاری گلم؟
دوستت دارم.
با درود بر تو عزیز دل..........
باران


maryam&iman
ساعت21:23---16 تير 1391
پنجره ، وا می شود ...
پنجره ، بسته می شود ...
پنجره ؛ وابسته می شود...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,| 10:31|من|

MiSs-A